Klantenservice
Vestigingsadres:       Retouradres:            Klantenservice Bereikbaar:
Botteramstraatje 3 Plein Shops  Maandag:     09:00 - 18:00
7048 AK Wijnbergen Postbus 508 Dinsdag:      09:00 - 18:00
hallo@plein-shops.nl 7000AM Doetinchem Woensdag:   09:00 - 18:00
0314-234334 Donderdag:  09:00 - 18:00
KVK: 55687784 Vrijdag:       09:00- 18:00
BTW: NL212699933B01 Zaterdag:    Gesloten
Zondag:      Gesloten

Verzenden

Nadat T-shirt Plein uw betaling heeft ontvangen, gaan wij aan de slag met de verzending van uw bestelling. T-shirt Plein garandeert u dat uw bestelling binnen 4 werkdagen thuisbezorgd wordt. Bij een bestelling van een 2-pack, of een waist trainer kan het pakketje door de brievenbus. U hoeft hier dus niet voor thuis te blijven. Bij een bestelling van een 5-pack en 12-pack of andere pakketten in onze webshop zullen we gebruik maken van een groter formaat verzenddoos. Deze wordt u aangeboden aan de deur door de pakketdienst van PostNL of door Bpost voor Belgische klanten. 

Boven de €50 worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. 

Verzendkosten Nederland: €2,95   (Fruit of the Loom T-shirts heren: €5,95)

Verzendkosten België: €5,95

Retourneren

Het kan natuurlijk zijn dat u na het aantrekken van uw T-shirts erachter komt dat u de verkeerde maat heeft gekocht of dat het product toch minder lekker zit dan gedacht. Geen probleem! Bij T-shirt Plein kunt u binnen 30 dagen, na ontvangst van het pakket, aangeven of u de bestelling wenst te retourneren of om te ruilen. U heeft vervolgens daarna nogmaals 14 dagen om het pakket daadwerkelijk te retourneren. Om het retourproces te versnellen adviseren wij u om op het meegeleverde retourformulier aan te geven of u een andere maat wenst te ontvangen, en vervolgens welke maat. Uiteraard kunt u tevens aangeven om het gehele aankoopbedrag terug te ontvangen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is of totdat u heeft aangetoond deze te hebben opgestuurd. Het bedrag wordt met eenzelfde methode terugbetaald, als waarmee de aankoop in eerste instantie is gedaan (voor zover technisch mogelijk).

De kosten voor het retour sturen zijn voor de consument. Als wij uw pakket retour hebben ontvangen stuurt T-shirt Plein het pakket weer gratis naar u op met de andere maat/product. Zowel naar een Nederlands of Belgisch adres.

Download het retourformulier (aanbevolen!)

Download het modelformulier voor herroeping

Uitzonderingen

Indien de klant meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan (te kijken of het dragen/passen) en dat daardoor schade aan het product ontstaat, de klant voor deze waardevermindering aansprakelijk is. Hij mag de producten beoordelen/gebruiken zoals in een fysieke winkel ook mogelijk is.


Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
 

Klachtenregeling

We raden je aan om klachten over onze producten of klantenservice eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hallo@plein-shops.nl. Wij zullen u een notificatie sturen dat wij uw klacht hebben ontvangen. Binnen 14 dagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Veelgestelde vragen

1 Bestellen
1.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
  1. Kies een product uit assortiment van T-shirt Plein. Wanneer het gewenste product/aantal voorradig is, wordt dit op de productpagina aangegeven.
  2. Selecteer vervolgens de maat en kleur en voeg het product toe aan het winkelmandje. Dit doe je door op "in winkelwagen" te klikken.
  3. Is het product succesvol toegevoegd aan de winkelwagen, kun je op de rode knop "bestelling afronden" klikken.
  4. De eerste stap in het afronden van de bestelling, is het opgeven van jouw NAW-gegevens. Heb je geen afwijkend verzendadres? Dan zal de bestelling naar het factuuradres worden verzonden. Heb je wel een afwijkend verzendadres? Dan kun je dit aangeven door op de opt-in "verzend naar een ander adres" te klikken. Geef vervolgens het juiste verzendadres op.
  5. Bij de tweede stap dien je de opt-in betreffende de verzendmethode aan te klikken.
  6. Bij de derde stap geef je aan met welke betaalmethode jij de bestelling wenst af te rekenen. Op de pagina "betaalmethodes" tref je een overzicht met alle beschikbare betaalmethodes.
  7. Bij de laatste stap krijg je nogmaals een overzicht te zien van de gehele bestelling. Ga je akkoord met de bestelling? Dan dien je alleen nog de algemene voorwaarden te accepteren. Dit doe je door de opt-in "Door op ‘Kopen’ te klikken plaats ik een bestelling met betaalplicht en ga ik akkoord met de algemene voorwaarden" te klikken.
1.2 Kan ik een order annuleren?
Als de order nog niet is verzonden en je wilt je bestelling annuleren dan is dat geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van Plein Shops. Wij gaan de annulering verwerken en het bedrag terugstorten op je rekening. Heb je je bestelling al ontvangen en je wilt de koop annuleren dan kun je het product retourneren. Hiervoor verwijzen wij je naar 'Verzenden & Retourneren'.
1.3 Waar kan ik mijn bestelgeschiedenis bekijken?
Heb je meerdere bestellingen geplaatst bij T-shirt Plein en je wilt deze nogmaals bekijken dan kun je dat doen in je persoonlijke account van T-shirts Plein. Klik hier om er toegang tot te krijgen.
2 Betaling
2.1 Met welke betaalmethoden kan ik mijn bestelling afrekenen?
Bij T-shirt Plein heb je mogelijkheid om met de volgende verschillende betaalmethodes te betalen:
- IDeal
- Mastercard
- Visa
- American Express
- Achteraf betalen
- Maestro
- Bancontact/Mistercash (België)
- Sofort Banking
- GiroPay
2.2 Hoe werkt achteraf betalen d.m.v. Billink?
Bij T-shirt Plein heb je de mogelijkheid om je bestelling pas af te rekenen als je het product ontvangen hebt. 7 dagen nadat wij je bestelling hebben verzonden, krijg je van onze partner Billink een digitale factuur. Op deze factuur staan de instructies hoe de betaling verder gaat verlopen. Voor overige informatie rondom het achteraf betalen verwijzen wij je naar de algemene voorwaarden of kun je contact met onze klantenservice opnemen.
2.3 Ik heb 'Multisafepay' op mijn bankafschrijving staan. Hoe kan dit?
Alle betalingen die plaatsvinden op T-shirt Plein verlopen via onze betaalprovider: Multisafepay. Je krijgt  op je bankafschrift een afschrijving te zien van Multisafepay met daarnaast het bijbehorende bedrag van de order en jouw ordernummer en transactieID.
2.4 Ik heb iets besteld maar geen bevestigingsmail gekregen. Wat nu?
Als je iets hebt besteld maar geen bevestigingsmail hebt gekregen, dan kan het zijn dat er wat  mis is gegaan. Wij verzoeken je om in dat geval contact op te nemen met de klantenservice van Plein Shops. Het kan namelijk zijn dat je een fout hebt gemaakt in het mailadres dat je aan ons hebt opgegeven of dat er bij ons achter de schermen iets fout is gegaan. 
2.5 Hoe ontvang ik de factuur?
Zodra je hebt afgerekend krijg je je factuur digitaal via een mail toegestuurd. 
3 Bezorgen
3.1 Betaal je verzendkosten bij T-shirt Plein?
De verzendkosten bedragen in Nederland € 2,95; in België €5,95. Boven de €50,00 betaal je geen verzendkosten. 

Voor Fruit of the Loom (heren) T-shirts worden €5,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. 
3.2 Mijn bestelling is verzonden. Kan ik hem volgen?
Ja, zodra PostNL het pakket in ontvangst heeft genomen wordt er direct automatisch een track-and-trace code verstuurd. 
3.3 Hoe gaat de bezorging in zijn werk?
Als wij je order hebben ontvangen gaan we direct aan de slag met de verwerking en de verzending. Na maximaal 1 werkdag geven wij de bestelling aan PostNL. Zodra PostNL het pakket in ontvangst heeft genomen, ontvang jij een track-and-trace. Zo kun je continu je bestelling volgen.
3.4 Moet er worden getekend voor ontvangst?
Je hoeft voor een bestelling onder de € 75,00 geen handtekening te plaatsen. Voor bestellingen boven de € 75,00 versturen wij het pakket aangetekend. Bij een dergelijke bestelling moet je tekenen voor ontvangst. 
3.5 Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als je een bestelling hebt geplaatst onder de € 75,00 dan versturen wij het pakket zonder dat daarvoor bij ontvangst getekend hoeft te worden. Als je in dit geval niet thuis bent dan probeert de pakketbezorger het pakket af te geven bij de buren. Als die niet thuis zijn dan probeert de pakketbezorger het de volgende dag nogmaals. Heb je een bestelling boven de € 75,00 dan versturen wij deze aangetekend en zal er bij afgifte getekend moeten worden. Hiervoor moet iemand op het verzendadres een handtekening afgeven. Ben je op dat moment niet thuis? Dan mag de pakketbezorger de bestelling niet bij de buren afgeven. Hij komt de volgende dag terug. 
3.6 Hoe kan ik mijn verzendadres wijzigen?
Je moet hiervoor contact op te nemen met de klantenservice van Plein Shops. Wij passen dan direct je verzendadres aan. 
4 Retourneren
4.1 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als je je bestelling wilt retourneren dan kun je dit binnen 30 dagen na ontvangst kenbaar aan ons maken. Je hebt vervolgens nogmaals 14 dagen om daadwerkelijk de bestelling naar ons retour te sturen. Je hoeft hiervoor geen reden op te geven. Het retouradres kun je vinden op onze pagina 'verzenden & retourneren'.
4.2 Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Bij het annuleren van je bestelling maken wij maken het aankoopbedrag zo snel mogelijk weer naar je over. Dit zal uiterlijk 14 dagen in beslag nemen. 

Uiteraard stort Plein Shops pas het aankoopbedrag terug, wanneer de geleverde producten bij ons retour zijn gekomen. Of dat de consument voldoende kan laten zien dat de bestelling reeds retour is gestuurd. Dit kan door ons één track-and-trace code, van de retourzending, te overhandigen.
Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »